top of page

IMAS Group hjelper Søstrene Grene med analyse av besøksdata

Søstrene Grene har i 2023 fått hjelp av IMAS Group til å samle inn og analysere besøksdata for alle sine butikker. Nå som året går mot slutten benyttet vi anledningen til å veksle noen ord med Niklas Holz i Søstrene Grene, som blant annet sier at «vi som kunder blir tatt på alvor og støtten er proaktiv, positiv og alltid raskt."

Les om hvordan IMAS Group og Søstrene Grene har bygget et tett samarbeid sammen og dermed funnet en vellykket måte å administrere butikkenes besøksdata på.



Det hele startet med at Søstrene Grene ville finne ut om de hadde den beste tilgjengelige løsningen på markedet for å samle inn besøksdata. Etter anbefalinger fra kolleger kom Niklas for første gang i kontakt med IMAS.

– Vi var på utkikk etter en konkurransedyktig løsning med høyt servicenivå. Vi ville ikke for mye – men samtidig ikke for lite, sier Niklas Holz, som jobber som International Business Developer i Søstrene Grenes Import A/S.

Et samarbeid preget av pålitelighet og ydmykhet

Tidlig i prosessen var det klart at IMAS ville gå langt for å få til et samarbeid med Søstrene Grene.

– Jeg forsto at IMAS veldig gjerne ville samarbeide med oss, men samtidig solgte de seg ikke for mye. For oss var det viktig å få en partner som fremstod som både pålitelig og ydmyk. IMAS lovet ikke for mye og de har levert mer enn vi forventet.

Niklas forteller at samarbeidet i 2023 har vært preget av tålmodighet og stor forståelse for hverandre, et samarbeid som er gjort mulig takket være en god avtale for begge parter.

– IMAS ønsket virkelig å forstå våre behov og jeg kan bare si at den daglige støtten og leveransen fra Torben Aksel Sørensen, David Kern Sloth og deres støtte hos IMAS er uten sidestykke. Vi som kunder blir tatt veldig seriøst og supporten er proaktiv og umiddelbar.

Konkurransedyktig løsning

På spørsmål om hvilke tjenester og hvilken type tjeneste IMAS har levert til Søstrene Grene, svarer Niklas at de har fått en konkurransedyktig løsning.

– IMAS er åpen for nye løsninger og ser muligheter, uansett om det er nytt dashbord i Xperio, oppheng i butikk, leveranser, forhåndsbestilling mm. De foreslår også nye prosjekter, og igjen uten å overdrive – de gir proaktiv kundeservice som gir trygghet. IMAS er i front, men uten å presse på.

Store vekstambisjoner for Søstrene Grene

Avslutningsvis, vil du anbefale IMAS til andre? Ja, uten tvil. Søstrene Grene har store vekstambisjoner og IMAS er med på den reisen. Innen utgangen av 2023 vil vi nå 280 fysiske butikker og IMAS vil fortsette å være en sterk partner på vår videre reise, sier Niklas Holz i Søstrene Grene.

Om IMAS Group

Ved å bruke den nyeste teknologien og ekspertisen innen innsamling av intelligente besøks- og salgsdata, gjør IMAS Group det mulig for kunder å ta beslutninger basert på informasjon. IMAS Group har en global tilstedeværelse med kontorer i Europa, India og Sørøst-Asia.

Om Søstrene Grene

Søstrene Grene er en dansk familieeid butikkjede som ble grunnlagt i 1973, og kjeden har i dag 280 butikker fordelt på 16 markeder over hele Europa.



留言


bottom of page