IMAS forbedrer shoppingopplevelsen for mer enn 50.000.000 besøkende per dag. ECE er nå helt avhengig av besøksdata fra IMAS kundetellere, for å få innsikt om sine besøkende, slik at de er i stand til å produsere rapporter og utvikle helhetlige analyser av sine kjøpesentre. I tillegg må IMAS gi rask støtte med kort varsel for å møte følgende utfordringer:
Kontinuerlig leverer nøyaktige analyser av høy kvalitet
Gi rask og effektiv støtte
Plattform for å gi omfattende rapporter og analyser av besøkende og produktivitet.
State of the art 3D-sensorene fra Xovis som garanterer en nøyaktighet på opp til 99%*. Den samlede besøksstatistikken er visualisert i IMAS sin webportal Xperio. Xperio gir ledelsen følgende innsikt:
Nøyaktig mengde mennesker i et bestemt område
Høyden på besøkende: fordelt på barn og voksne som besøker
Resultater som kan gjøres fra utsiden
Webportal som administrerer data fra mange forskjellige kilder
Varme og kalde soner i kjøpesentre basert på antall besøkende
Spesiaiutviklede rapporter skreddersydd for ECEs internrapportering,
Sitat fra ECE Prosjektleder: "Det er lett å kommunisere med IMAS og de har svært korte responstider. IMAS er dedikert og pragmatisk i sin tilnærming og hjelpe oss med de utfordringer vi står overfor. Jeg må også nevne at IMAS er svært nyskapende når det gjelder å utvikle nye rapporter og måter å samle inn data for oss"