top of page
IMAS

Følger kunden hele tiden


Med den avanserte 3D-sensorer i taket kan alle kundene dine følges i hele lokalet. Tobias Henriksen hos IMAS snakker om beslutningsprosesser på et nivå som tidligere bare fantes for nettbutikker.

En komplett system - Vår teknologi gjør det mulig for oss å gi nøyaktig informasjon som gjør at store eieren tilpasse aktiviteten langs selve kundeatferd, sier Tobias Henriksen, som er landsjef i IMAS Sverige. Hvis du for eksempel flytter fra primært å selge dine varer på nettet til fysiske butikker, blir du møtt av en enorm informasjon vakum som vi kan bistå med å fylle. Å kunne følge kundene i detalj kan være uvurderlig for fysisk handel, der krympende marginer ofte en alvorlig utfordring. Ett automatisk kontrollsystem samler alle data til nettportalen Xperio, som igjen kan vise hvordan endringer i butikken påvirker både flyt og salg - ned til det elementære nivå. Blant andre fordeler inkluderer muligheten til å planlegge for en effektiv virksomhet utvikling, og overvåking av resultatsanalysen. - 3D-sensorene i taket sender kontinuerlig koordinater fra hver passasje/inngang til en digitalt plantegning forklarer Tobias. Maskinvaren er utviklet i nært samarbeid med våre leverandører, og tjenesten som en helhet møte effektivt bransjens stadig økende behov for en grundigere og mer begrunnet faktagrunnlag man kan basere sine avgjørelser på. Sterk i Europa IMAS har de siste årene etablert seg som en av de største leverandørene av besøksstatistikk i det europeiske markedet. En av de viktigste årsakene bak suksessen tror Tobias er det høye nivået på tjenesten og ukonvensjonelle oppsettet vi har i vår platform. - Vi har som utgangspunkt ikke noen bindingstid for våre tjenester. Det gir våre kunder en følelse av trygghet og samtidig gjøre det mulig for oss å konsekvent levere god service og verdi, avslutter Tobias Henriksen. Fakta Med kontorer i Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Thailand og Indonesia, er IMAS en ledende leverandør av besøkstatistikk i det europeiske markedet. I 2017 installerte de mer enn 4000 sensorer rundt om i verden. Vår annonse i Dagens Industri detaljhandel utgave 2018-04-10

Sakset og overesatt fra innlegg i Dagens industri's retail utgåva 10.04.2018


Vi följer kunden i butiken

Comments

Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
bottom of page