• Hjalmar Brage

Teknikmagasinet ønsker å gi kundene bedre service og tilbud med hjelp fra besøkstelling

Den kjente butikkjeden Teknikmagasinet vil i fremtiden telle sine kunder og besøkende ved hjelp av besøkstellingstjenester fra IMAS. - I tillegg til å planlegge bemanningen, er det viktig for oss å kunne administrere tilbudene våre, sier Olle Müller, leder for salgsutvikling i Teknikmagasinet.





Alle Teknikmagasinet-butikker vil snart være utstyrt med besøksteller for bedre å imøtekomme besøkende ønsker.


- Det har vært veldig glatt med kontakten med IMAS, sier Olle Müller, Head of Sales Development hos Teknikmagasinet.

- Det er en ære at Teknikmagasinet har gitt oss dette oppdraget. Avtalen er et bevis på at vi kan tilby markedet et fleksibelt og skreddersydd produkt mot en fast månedlig avgift uten noen bindende perioder, sier kundesjef Tobias Henriksen i IMAS.


Teknikmagasinet ønsker å bruke kundetellere (som de også kalles) for å skape bedre planlegging og øke forståelsen for markedsføringsinnsatsen.


- Vi investerer i å kunne tilby kundene våre bedre service og tilbud. Vi kan for eksempel planlegge bemanningen basert på når vi har flest kunder, men også overvåke og kontrollere markedsføringsarbeidet vårt ved hjelp av informasjonen fra kundetellene, sier Olle.


Via IMAS 'egen nettportal Xperio vil Teknikmagasinet kunne få tilgang til rapporter og informasjon fra besøkstellene.


Teknikmagasinet har i dag cirka 50 butikker i Sverige og rundt 40 i Norge. Her kan du lese mer om selskapet.

8 visninger
SITEMAP
KONTAKT

IMAS AS

Dynamitveien 11
1400 Ski, Norge

Telefon: ​
+47 64 86 20 40

Org.nr. 953 263 866

BESØK OSS OGSÅ PÅ:
  • LinkedIn Social Icon

© 2020 IMAS - Integrated Marketing & Analysis Systems Norge AS Xperio Portal