Akkurat nå får vi mange spørsmål om å kunne samle inn besøksdata på arrangementer. Utstillere og arrangører anerkjenner viktigheten av å samle nøyaktige data om besøkendes atferd på arrangementer, alt for å ta beslutninger basert på kunnskap om deres messestand og fremtidig event strategi.
Som event spesialist vet du at utstillinger og messer er gode muligheter for å vise frem merkevaren din, få kontakt med potensielle kunder og nettverk med bransjekolleger. Men hvordan finner man på en enkel måte ut hvor mange besøkende standen får og hvor mange nye kontakter som knyttes?
Maksimer avkastningen på event investeringen din
Med besøksdata mener vi antall personer som besøker din stand eller utstillingsområde under et arrangement. Ved å spore disse dataene kan du få verdifull innsikt i de besøkendes atferd, noe som kan hjelpe deg med å optimalisere standens ytelse og øke avkastningen.
Vi i IMAS tilbyr et smart besøkstellingssystem som nøyaktig sporer besøkendes bevegelser og samler inn verdifull besøksdata. Med vår teknologi kan du måle når de fleste besøkene skjer, hvor lenge de blir, hvor mange prosent som kommer inn, til og med demografiske data som menn og kvinner.
En av hovedfordelene med å samle inn besøksdata er at det lar deg skreddersy meldingene og tilbudene dine. Hvis du for eksempel legger merke til at standen din opplever mest trafikk på et bestemt tidspunkt på dagen, kan du justere bemanningsnivået eller planlegge en spesiell begivenhet slik at den faller sammen med tidspunktet for det høyeste antallet besøkende.
Optimaliser arrangementet ditt med besøksdata
Det kan også være at du merker at de besøkende bruker mye tid på standen din, men at du til tross for dette ikke knytter nok nye kontakter. Ved å bruke besøksdata kan du gjøre justeringer og deretter måle effekten endringene hadde.
I tillegg til å optimalisere standens ytelse, kan innsamling av besøksdata også hjelpe deg med å ta beslutninger basert på kunnskap om fremtidige arrangementer. Ved å analysere besøksdataene dine kan du identifisere trender, forstå målgruppens behov og ta datadrevne beslutninger om hvilke arrangementer du skal delta på og hvordan du skal allokere ressursene dine.
Oppsummert
Hvis du leter etter måter å ta utstillingsstandene dine til neste nivå og tiltrekke deg flere besøkende, bør du vurdere å investere i et besøkstellingssystem. Med statistisk innsamlet informasjon til fingerspissene kan du optimere standens ytelse, øke avkastningen og ta informerte beslutninger om din fremtidige arrangementsstrategi.
Vi har ingen bindingstid eller skjulte oppstarts gebyrer, les mer om systemet vårt her.
コメント