• IMAS

Registrer grupper og få bedre konverting


Telling av grupper er faktisk viktig det også Ved beregning av konverteringsrater blir ofte det riktige antall kunder misrepresentert på grunn av at folk kjøper i grupper. På de stedene hvor det ofte er grupper som handler kan det være en liten utfordring å få eksakt statistikk. Denne funksjonen vil bli presentert som en verdens nyhet på årets EuroCIS i Düsseldorf i Hall 10 på stand B 26 hvor IMAS også vil være representert sammen med Xovis.

Mange kjøpesentre, leietakere og store kjeder måler ytelsen til sine leietakere og butikker ved hjelp av konverteringsrate og lignende KPIer. Denne funksjonen er fremstilt som verdens første i årets NRF på messe 749!

Antall salg eller omsetning blir som oftest delt på antallet kunder. Mens salgstallene lett blir hentet fra regnskap, kan det riktige antallet kunder bli fortynnet på grunn av at kunder kjøper også i grupper. Gruppe telling kan være løsningen på dette problemet. I stedet for å telle folk individuelt, kan AI (kunstig intelligens) sensorer telle grupper som familier, par, turistgrupper og mange andre kombinasjoner. Når grupper ofte er hva som besøker ditt sted får du bedre oversikt ved å telle de som for hva de faktisk er - som en gruppe. Få rapporter med bedre KPIer ved å telle riktig antall kjøpsenheter ved hjelp av gruppetelling. Ta kontakt med oss for mer informasjon.


#AI #retail #butikktelling #kundetelling #instoreanalytics

4 visninger
SITEMAP
KONTAKT

IMAS AS

Dynamitveien 11
1400 Ski, Norge

Telefon: ​
+47 64 86 20 40

Org.nr. 953 263 866

BESØK OSS OGSÅ PÅ:
  • LinkedIn Social Icon

© 2020 IMAS - Integrated Marketing & Analysis Systems Norge AS Xperio Portal